kom nu våren!

Jag ska inte tråka ut er och berätta om hur dåligt jag har mått sen jag kom tillbaka till Oslo efter min lediga vecka i Växjö. Jag kunde jobba en dag sen var det kört. Övre luftvägsinfektion! Mindre kul.
Nåja nog om det!

Annars kändes det bra att vara tillbaka.  Solen skiner och det börjar sakta gå mot den bästa årstiden jag vet, våren! Visst älskar jag sommaren men det är nått speciellt med våren. Folk börjar vara ute. Den tunga vinterjackan slängs upp på vinden och fräknarna på näsan blir alt mer färgglada. 10 grader efter vinderns kyla kommer kännas som 25-30!

Nu när jag varit sjuk har jag läst ganska mycket. Var på biblioteket och lånade en bok på engelska igår. Twilight som många säkert har sett på film! Den är riktigt bra och jag är förvånad över hur lätt det är att läsa på engelska. Jag funderar ju fram och tillbaka på vad jag ska göra till hösten. Men det lutar ganska mycket åt London nu. Läsa lite engelska och jobba.

Tror att jag ska försöka gå ut lite. Vet inte om det är så bra men jag orkar inte vara inne mer. Lite sol kan inte skada!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0