Min namnsdag!

Jag vet att jag att jag har varit dålig på att blogga nu, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Visst man kan berätta om ens vardag och allt vad man hittar på men ibland känns det tråkigt att bara återberätta. Men det nya året har börjat bra. Vi hade en förträfflig nyårsafton men middag här hemma och två lyckade fester. Och i lördags hade vi en heljdundranders hejdå fest för John. Men nog om festerna! 

Vad har jag för planer för det nya året då?
Våren och sommaren kommer att spenders med familjen 10-14 här på Markveien i Oslo. Det känns riktigt bra. Förhoppningsvis blir det nån resa, bara en weekend någonstans hade varit nice. Det kommer ju i alla fall att bli lite turer ner till malmö/köpenhamn så man får hälsa på sin kära bror lite. Annars är jag vädligt nöjd med min tillvaro här i Oslo.

Idag är det min namnsdag!

Ha de

Kommentarer
Postat av: 13

Grattis på namnsdagen!!

2010-01-05 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0