lycklig=framgång?

Och vad är nu framgång? Och vad innebär det att man är lycklig? När, om, hur och varför blir man lycklig eller framgångsrik. Både begreppen gör mej otroligt förvirrad. Nästan arg!

"Den sa
Ja är en blåval
Jag kan ta dig härifrån
Från din öde ö
från dina papper och pennor
du är en förlorare
men
du kan gämmas i min mun
en människa är inte tung
att bära på För
Vad ska det bli av dig
Vad ska det bli av dig, hey
ja vad ska det bli av mig..
Men vad ska det bli av dig
Men vad ska det bli av dig, hey
Ja, vad ska det bli av mig
Men vad ska du bli?
men vad ska bu bli?!
Men vad ska du bli?
men vad ska bu bli?!
Ja, vad ska det bli av mig"


jag kan inte formulera mej bättre själv, tack Laleh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0