vad sker till hösten?

hej hej
Tanken på hösten slår mej allt mer nu för tiden. Vad ska man hitta på? Vill röra på mej och testa nya saker. Vet inte om det är en ny kultur, studier eller kanske bara Sverige jag längtar efter. Det finns helt klart FÖR mycket olika alternativ. Jag och Sarah har pratat om Melbourne men det handlar om hur mycket pengar vi har sparat ihop. Sen har jag även sökt en kurs och tänkte söka lite fler i malmö. Att åka tillbaka till Kapstaden och arbeta som volontär är också en dröm jag haft länge. Sen går ju åren, nu är det 3 år sedan jag tog studenten, vilket är helt galet! Kanske ska man fundera ut vad man vill bli i framtiden... Men New York hade ju varit as coolt, kanske att man ska dra dit i tre månader och leva livet i THE CITY!?

Just nu är jag hemma själv och kommer vara det i stort sett hela helgen. Sarah och Annie är i Stlhm och Tilda på deli. Funderar på om jag ska ringa nån ikväll eller bara hyra film och käka glass!

Måste skiva lite om min fantastiska vän Sarah Angel! En av mina absoluta oslo favoriter. Det har lixom klickat mellan oss. Vi är båda flamsiga, härliga, galna party svenskar med otroligt stora hjärtan (hahha lite ego där med) som klär ut oss när vi sjunger singstar en helt vanlig eftermiddag, hoppar i soffan till "så så så vacker utan spackel" och röker inomhus när det är förfest och ingen av "icke-rökarna" är hemma, haha (bli inte sura om ni läser detta, det har bara hänt en gång). Vi pratar om framtiden, om livet och om våra EX hahahha (internskämt)! Och när Sarah har glömt sin kaffekopp i nått hörn så diskar jag upp den:) hehe. Vad härligt det är med bra vänner!


Nu ska jag spela lite gitarr, övar på Night after Night med the Sounds!
Önskar att jag hade caramell kaffe i skåpet!

Glad påsk ju!




Förfest!



Sarah dansar i soffan i min Kiwi tröja!


Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0