juletider

Det var denna julen! Ganska skönt att den är över faktiskt. Men det har varit en riktigt mysig jul hemma i Växjö. Julafton erbjud god julmat, packet och mys med familjen. Vad mer kan man önska sej!? Och så juldagen var det självklart utgång! Så himla kul att traffa alla gamla vänner. Synd att man inte fick spendera mer tid med er men hoppas att vi ses snart igen! Kan inte hitta sladden till kameran nu så får lägga upp bilder vid ett senare tillfälle.

Det kändes rikigt bra att va tillbaka i Oslo, även om man längtar bort till värmen så är jag helt klart nöjd över min tillvaro i detta nordiska land, okej nån plusgrad varmare hade inte skadat! När jag kom hem i söndags satt Nina och Fanny soffan och mös. Vi började prata lite om framiden. Dom planerar en resa i februari men jag vet inte om jag ska följa med. Jag vill ju tågluffa sen till sommaren och ska även försöka spara pengar nu till hösten. Vi pratade om att vi skulle flytta till Malmö och plugga. Hade varit perfekt om några ville flytta. Jag kommer nog känna mej klar med Oslo till hösten och va sugen på att göra nått annat. Men samtidigt vill jag ju inte lämmna vårt underbara lilla kollektiv här i Oslo så tänk va kul om vi flyttade till en stor lägenhet i Malmö allihopa! Vii får se hur det blir. Jag och Sarah pratade lite om Londonn till hösten med. Tur att det är långt kvar tills dess, just nu har vi en fantastisk vår och sommar att se fram emot!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0