festernas fest på byns bästa gata!

Hei folkens!
Inflyttningsfesten var jätte lyckad!
Vi stod och sjöng singstar och helt plötsligt var hela vardagsrummet fullt av folk. Jag sprang runt och försökte umgås med alla, haha gick väl sådär! Det kom mycket folk men inte FÖR mycket så det var skönt. Det ända som gick sönder var jackhållaren i hallen och ett vin glas i morse när jag diskade. Så det var faktiskt bra gjort. Och så var det bara en granne som klagade på efterfesten men det hör väl nästan till tycker jag. Det blev lite utgång med. Quadiz var skit kul. As skön musik så jag dansade hela tiden.
Hur har dagen efter varit då? Ganska lugn måste jag säga. vi tog tag i städningen ganska tidigt så vi hade det gjort. Sen sov jag och Fanny i soffan ett tag. Tanken var att vi skulle kolla på film men jag hann nog somna innan den ens börjat. Vaknade när det hade börjat mörkna och stämde gitarren som hade blivit lite misshandlad av en full ladyboy på festen. Så blev det lite Laleh. Men nu måste jag lära mej en ny låt känner jag. Ska passa på att kolla upp lite texter nu nät jag sitter vid internet. Sen blev det pizza och cola och efter det gick jag, Anna och Fanny hem och kollade dom senaste avsnitten av Paradise hotell hemma hos John.
Lite mer om festen kanske.. Det var skön stämning, skönt folk och jag var glatt berusad. Blev så chockad när Shady kom, en kille som jag jobbade med på Skjeggeröd. Det visade sej att han ska flytta hit om några månader. Grannarna kom med, hann tyvärr inte prata så mycket med dom men det verkar som att vi har skönt folk i huset, förutom en tant på andra sidan. På efter festen när jag och Andreas sitter på balkongen och röker fyra cigaretter i rad och diskuterar varför man blir kär i just den personen och inte i vem som helst, lixom vad det är som gör att man blir kär i någon, med högsta volym av Linda Bengtzing "jag ljuger så bra", hör vi hur någon skriker på balkongen på andra sidan att nuuu är klockan halv 6 på morgonen och jag ringer snart polisen!! ouupsss vi ska nog stänga av musiken hehe! Så då var festen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0